Shoulda Said

Monday, July 28, 2003

Ik heb het neveligst begrip waarom niet, maar ik vervilt zoals typen van deze ingang in mijn website in Nederlandze. Ik leerde nooit Nederlands noch ik is op leren het in mijn Levenstijd en ik zelfs niet Nederlandze doe plan denken dat aantrekkelijke van een taal wanneer gesprekenene, tenzij een echt hete melkmeid girl met houten klompen praat, maar het scheen zoals een radicaal ding te doen (van je definitie van "radicale" : niet echt de Tienermutant Ninja Schildpadden definitie per se afhangd, maar ook niet het Revolutionaire definitie ofwel.. Mijn eigen speciale defintion). Ik denk dat het is ontzag inspirerende dat ik iets zoals deze doen kan en mijn evenzeer dorky vrienden vinden een weg om mijn paal rug in Engels te vertalen. Ga team!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home